ЈАВНИ ОГЛАС о прикупљању понуда за давање у закуп зграде пословних услуга-Кафе бара на градском базену

Комисија за спровођење поступка давања у закуп непокретности у јавној својини Општине Ћуприја, дана 15.04.2024. године расписује

Ј А В Н И О Г Л А С
о прикупљању понуда за давање у закуп
зграде пословних услуга-Кафе бара на градском базену

Предмет огласа

Предмет огласа је прикупљање писаних понуда за давање у закуп зграде пословних услуга-кафе бара на градском базену (даље: Кафе-бар на градском базену), означен као објекат бр. 7 на к.п.бр. 4511/1, у ЛН 6286 КО Ћуприја (град), на адреси Добојска 2А, Ћуприја
Кафе-бар је укупне површине 140 m2. Општина Ћуприја је сопственик предметног објекта, који се налази у склопу градског базена.
Кафе-бар се даје у закуп у виђеном стању, без права закупца на накнадне примедбе.

Општи услови закупа

Закупац не може закупљени Кафе-бар на градском базену давати у подзакуп другим лицима.
Закупац је обавезан да закупљени Кафе-бар на градском базену користи у складу са његовом наменом-угоститељска делатност, са пажњом доброг привредника, да закупљени простор и припадајуће уређаје чува и да по истеку закупа непокретност врати у стању у ком је исту примио.
Закупац може користити Кафе-бар у радно време градског базена, сваког дана од 10-19 часова. Изузетно, закупац може користити Кафе-бар ван наведеног радног времена само изузетно, уз сагласност закуподавца, што се ближе регулише уговором о закупу.
Закупац сноси трошкове редовног одржавања.
Закупац је дужан да закуподавцу исплаћује месечно паушални износ за комуналне трошкове (струја, вода, канализација, изношење смећа) у износу од 14.000,00 динара.
Износ закупнине, који буде утврђен након спроведеног поступка прикупљања писаних понуда усклађује се једном годишње са индексом потрошачких цена који објављује републички орган за послове статистике.
Закупац може на пословном простору вршити радове који имају карактер инвестиционог одржавања и адаптације, по претходно прибављеној сагласности Општине Ћуприја.
Трошкови адаптације пословног простора падају на терет закупца.
Закупцу се признају трошкови следећих радова на инвестиционом одржавању:
– израда мокрог чвора;
– поправка инсталација (водоводне, гасне, канализационе и електричне инсталације), уколико је иста дотрајала или је неопходна реконструкција;
– малтерисање зидова и плафона на местима где је малтер испуцао, отпао и почео да се одваја од подлоге, а у циљу санације влаге;
– замена или израда прикључка на инфраструктуралну мрежу.
Износ трошкова горенаведених радова на инвестиционом одржавању, уз претходно прибављену сагласност Комисија за спровођење поступка давања у закуп непокретности у јавној својини Општине Ћуприја (даље: Комисија), признају се закупцу на основу Решења председник Општине Ћуприја на предлог Комисије и користе се за процентуално смањење закупнине, у складу са Законом о јавној својини и Уредбом о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Сл. гласник РС“ бр. 16/18 и 79/23) и Одлуком о прибављању, коришћењу, управљању и располагању стварима у својини општине Ћуприја („Службени гласник општине Ћуприја“, бр. 19/2021).
Закуп по овом огласу заснива се на три године, почев од 01.06.2024. године.

Начин достављања и обавезна садржина понуде:

Понуде се достављају у затвореним ковертама, са назнаком
„ПОНУДА ЗА ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ЗАКУП КАФЕ БАРА НА ГРАДСКОМ БАЗЕНУ- за КОМИСИЈУ ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА ДАВАЊА У ЗАКУП НЕПОКРЕТНОСТИ У ЈАВНОЈ СВОЈИНИ ОПШТИНЕ ЋУПРИЈА -НЕ ОТВАРАТИ“,
директним подношењем у просторијама Општине Ћуприја, ул. 13.октобра бр. 7, или препорученом пошиљком.
Право на подношење понуде имају сва правна лица и предузетници који имају као претежну делатност УГОСТИТЕЉСТВО.
Понуда која се доставља обавезно садржи:
– износ закупнине који се нуди
– за предузетнике: име и презиме предузетника, извод из регистра надлежног органа и порески индентификациони број, број личне карте, јединствени матични број грађана, назив радње
– за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа и порески идентификациони број, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве
Понуда обавезно мора бити потписана.

Рок за подношење понуда

Понуде се могу подносити закључно са 25.04.2024. године, у 15,30 часова.
Непотпуне и неблаговремене пријаве неће бити разматране.

Почетни износ закупнине

Почетни износ закупнине за , утврђен у складу са Одлуком о прибављању, коришћењу, управљању и располагању стварима у својини општине Ћуприја („Службени гласник општине Ћуприја“, бр. 19/2021), износи 200,00 динара/m2, укупно 28.000,00 динара;

Висина и начин полагања депозита

Депозит за учешће у поступку полаже се у износу једномесечне почетне закупнине на рачун Општине Ћуприја бр. 840-762804-43, по моделу 97, позив на број 96033, сврха: уплата депозита за закуп Кафе-бара на градском базену.
Понуђачу чија понуда буде изабрана као најповољнија, износ депозита урачунава се у прву рату закупнине, након закључења уговора о закупу.
Понуђачу чија понуда није најповољнија, или чија је понуда одбачена, износ положеног депозита се враћа у року од 15 дана од коначности решења о давању у закуп.
Понуђач чија је понуда изабрана као најповољнија губи право на повраћај депозита уколико својом кривицом не закључи уговор о закупу у року од 15 дана од дана коначности решења о давању у закуп.
Понуда без потврде о уплаћеном депозиту одбацује се као непотпуна.

Избор најповољнијег понуђача

Комисија за давање у закуп непокретности врши избор најповољнијег понуђача.
Јавно отварање и разматрање пристиглих понуда одржаће се дана 30.04.2024. године., са почетком у 14,00 часова у сали за састанке општине Ћуприја, улица 13. Октобра бр. 7, у Ћуприји.
Отварању понуда могу присуствовати сва заинтересована лица.
Критеријум за избор најповољнијег понуђача је највиши износ понуђене закупнине.
Уколико два или више понуђача понуде исти износ закупнине и тај износ представља највиши понуђени, Комисија ће позвати те понуђаче да у року од 3 дана од дана пријема позива доставе нову писмену затворену понуду са увећаним износом закупнине у односу на претходну понуду, а које понуде ће Комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача.
Уколико наведени понуђачи не доставе нове понуде у остављеном року, или понуде поново буду истоветне, избор најповољнијег понуђача врши се жребом.
О спроведеном поступку оцене понуда Комисија саставља записник, у ком констатује све чињенице од значаја за спровођење поступка разматрања понуда, као и евентуално изјављене примедбе понуђача.
Одлуку о давању у закупу и о евентуалним приговорима доноси председник Општине Ћуприја
Закључење уговора о закупу пословног простора

Уговор о закупу пословног простора закључују Општина Ћуприја и изабрани најповољнији понуђач у року од 15 дана од дана коначности решења о давању у закуп.
Уговор у име Опшитне Ћуприја закључује председник Општине.
Уговором се ближе одређују услови закупа непокретности.

Све додатне информације у вези пословног простора могу се добити путем телефона 035/8150929у периоду од 08,00-15,00 сваког радног дана док је оглас отворен.
Лице за контакт Драгана Милановић.
Пословни простор се може разгледати сваког радног дана у периоду од 09,00-15,00 часова, по претходно извршеном телефонском заказивању.

Овај оглас се објављује путем РТВ Поморавље и на интернет страници Општине Ћуприја.

Комисија за давање у закуп непокретности у јавној својини општине Ћуприја
БРОЈ: 001370911 2024 04764 002 000 022 045 29 003
од 15.04.2024. ГОДИНЕ

Понуда-предузетник лице кафе бар
Изјава о прихватању услова кафе бар
Изјава о условима враћања депозита кафе бар
Понуда-правно лице кафе бар

ПРЕДСЕДНИК КОМИСИЈЕ

Драгана Милановић