Успешна промоција Ћуприје на Међународном сајму туризма
Општина Ћуприја ове године представила је своје туристичке потенцијале на 41. Међународном сајму туризма у Београду, на заједничком штанду региона Шумадије и Поморавља.
Kако је и било најавлјено, осим спортског иверског туризма – са акцентуираним манифестацијама којима је Ћуприја иначе богата – централна општина средњег Поморавлја посебну пажњу овог пута посветила је презентацији и промоцији ћупријских предузентника и мале привреде, па су се тако под сводовима Београдског сајма нашли и производи из Подрума природних ракија „Зенит“, коју је предводила већ високонаграђивана глогова „зенит ракија“, затим вина из Винарије „Милојевић“, али и мед и производи од меда ћупријских пчелара.
Такође, посетиоци највећег туристичког сајма у региону ове године могли су да се упознају и са смештајним и угостителјским капацитетима Ћуприје, коју су у овом домену представлјали Ресторан-брод „Kрузер“ и Kлуб са преноћиштем „Плава лагуна“, а добар део оних који су били на штанду Шумадије и Поморавлја, пријатно су се изненадили чињеницом да се у Ћуприји гради један такав спортски објекат као што је атлетски комплекс са двораном, отвореним стадионом и пратећим садржајима.
Треба истаћи да је штанд општине Ћуприја посетио и ресорни министар Расим Љајић, а да је Туристичка организација Ћуприје у суботу, претпоследњег дана сајма, имала посебну част да, на главном штанду централне Србије, представи сва четири стратешка стуба развоја општине – привреду, образовање, туризам и спорт. С обзиром да ће ове године у Ћуприји бити подигнут споменик кнезу Лазару, Видовданске свечаности, које су нераскидиво везане за светог кнеза, и на овој манифестацији су имале важно место у промоцији Ћуприје.
Иначе, да је туризам и код нас постао озбилјан бизнис, говори и предвиђање министра Љајића да би у 2019. години Србија требало да оствари „девизни прилив од туризма од 1,7 милијарди долара“, што је сасвим реална прогноза јер смо у 2018. први пут прешли, како је министар рекао, „магичну цифру од 1,5 милијарди долара чистог девизног прилива од туризма“.
Рецимо и то да је четвородневни сајам затворен у неделју, 24. фебруара, до када је, према речима организатора, ову туристичку манифестацију посетило скоро 70 хилјада лјуди.