JAVNI OGLAS o prikupljanju ponuda za davanje u zakup zgrade poslovnih usluga-Kafe bara na gradskom bazenu

Komisija za sprovođenje postupka davanja u zakup nepokretnosti u javnoj svojini Opštine Ćuprija, dana 15.04.2024. godine raspisuje

J A V N I O G L A S
o prikupljanju ponuda za davanje u zakup
zgrade poslovnih usluga-Kafe bara na gradskom bazenu

Predmet oglasa

Predmet oglasa je prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup zgrade poslovnih usluga-kafe bara na gradskom bazenu (dalje: Kafe-bar na gradskom bazenu), označen kao objekat br. 7 na k.p.br. 4511/1, u LN 6286 KO Ćuprija (grad), na adresi Dobojska 2A, Ćuprija
Kafe-bar je ukupne površine 140 m2. Opština Ćuprija je sopstvenik predmetnog objekta, koji se nalazi u sklopu gradskog bazena.
Kafe-bar se daje u zakup u viđenom stanju, bez prava zakupca na naknadne primedbe.

Opšti uslovi zakupa

Zakupac ne može zakupljeni Kafe-bar na gradskom bazenu davati u podzakup drugim licima.
Zakupac je obavezan da zakupljeni Kafe-bar na gradskom bazenu koristi u skladu sa njegovom namenom-ugostiteljska delatnost, sa pažnjom dobrog privrednika, da zakupljeni prostor i pripadajuće uređaje čuva i da po isteku zakupa nepokretnost vrati u stanju u kom je istu primio.
Zakupac može koristiti Kafe-bar u radno vreme gradskog bazena, svakog dana od 10-19 časova. Izuzetno, zakupac može koristiti Kafe-bar van navedenog radnog vremena samo izuzetno, uz saglasnost zakupodavca, što se bliže reguliše ugovorom o zakupu.
Zakupac snosi troškove redovnog održavanja.
Zakupac je dužan da zakupodavcu isplaćuje mesečno paušalni iznos za komunalne troškove (struja, voda, kanalizacija, iznošenje smeća) u iznosu od 14.000,00 dinara.
Iznos zakupnine, koji bude utvrđen nakon sprovedenog postupka prikupljanja pisanih ponuda usklađuje se jednom godišnje sa indeksom potrošačkih cena koji objavljuje republički organ za poslove statistike.
Zakupac može na poslovnom prostoru vršiti radove koji imaju karakter investicionog održavanja i adaptacije, po prethodno pribavljenoj saglasnosti Opštine Ćuprija.
Troškovi adaptacije poslovnog prostora padaju na teret zakupca.
Zakupcu se priznaju troškovi sledećih radova na investicionom održavanju:
– izrada mokrog čvora;
– popravka instalacija (vodovodne, gasne, kanalizacione i električne instalacije), ukoliko je ista dotrajala ili je neophodna rekonstrukcija;
– malterisanje zidova i plafona na mestima gde je malter ispucao, otpao i počeo da se odvaja od podloge, a u cilju sanacije vlage;
– zamena ili izrada priključka na infrastrukturalnu mrežu.
Iznos troškova gorenavedenih radova na investicionom održavanju, uz prethodno pribavljenu saglasnost Komisija za sprovođenje postupka davanja u zakup nepokretnosti u javnoj svojini Opštine Ćuprija (dalje: Komisija), priznaju se zakupcu na osnovu Rešenja predsednik Opštine Ćuprija na predlog Komisije i koriste se za procentualno smanjenje zakupnine, u skladu sa Zakonom o javnoj svojini i Uredbom o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava, kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Sl. glasnik RS“ br. 16/18 i 79/23) i Odlukom o pribavljanju, korišćenju, upravljanju i raspolaganju stvarima u svojini opštine Ćuprija („Službeni glasnik opštine Ćuprija“, br. 19/2021).
Zakup po ovom oglasu zasniva se na tri godine, počev od 01.06.2024. godine.

Način dostavljanja i obavezna sadržina ponude:

Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama, sa naznakom
„PONUDA ZA JAVNI OGLAS ZA ZAKUP KAFE BARA NA GRADSKOM BAZENU- za KOMISIJU ZA SPROVOĐENJE POSTUPKA DAVANJA U ZAKUP NEPOKRETNOSTI U JAVNOJ SVOJINI OPŠTINE ĆUPRIJA -NE OTVARATI“,
direktnim podnošenjem u prostorijama Opštine Ćuprija, ul. 13.oktobra br. 7, ili preporučenom pošiljkom.
Pravo na podnošenje ponude imaju sva pravna lica i preduzetnici koji imaju kao pretežnu delatnost UGOSTITELJSTVO.
Ponuda koja se dostavlja obavezno sadrži:
– iznos zakupnine koji se nudi
– za preduzetnike: ime i prezime preduzetnika, izvod iz registra nadležnog organa i poreski indentifikacioni broj, broj lične karte, jedinstveni matični broj građana, naziv radnje
– za pravna lica: naziv i sedište, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa i poreski identifikacioni broj, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave
Ponuda obavezno mora biti potpisana.

Rok za podnošenje ponuda

Ponude se mogu podnositi zaključno sa 25.04.2024. godine, u 15,30 časova.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti razmatrane.

Početni iznos zakupnine

Početni iznos zakupnine za , utvrđen u skladu sa Odlukom o pribavljanju, korišćenju, upravljanju i raspolaganju stvarima u svojini opštine Ćuprija („Službeni glasnik opštine Ćuprija“, br. 19/2021), iznosi 200,00 dinara/m2, ukupno 28.000,00 dinara;

Visina i način polaganja depozita

Depozit za učešće u postupku polaže se u iznosu jednomesečne početne zakupnine na račun Opštine Ćuprija br. 840-762804-43, po modelu 97, poziv na broj 96033, svrha: uplata depozita za zakup Kafe-bara na gradskom bazenu.
Ponuđaču čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, iznos depozita uračunava se u prvu ratu zakupnine, nakon zaključenja ugovora o zakupu.
Ponuđaču čija ponuda nije najpovoljnija, ili čija je ponuda odbačena, iznos položenog depozita se vraća u roku od 15 dana od konačnosti rešenja o davanju u zakup.
Ponuđač čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija gubi pravo na povraćaj depozita ukoliko svojom krivicom ne zaključi ugovor o zakupu u roku od 15 dana od dana konačnosti rešenja o davanju u zakup.
Ponuda bez potvrde o uplaćenom depozitu odbacuje se kao nepotpuna.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača

Komisija za davanje u zakup nepokretnosti vrši izbor najpovoljnijeg ponuđača.
Javno otvaranje i razmatranje pristiglih ponuda održaće se dana 30.04.2024. godine., sa početkom u 14,00 časova u sali za sastanke opštine Ćuprija, ulica 13. Oktobra br. 7, u Ćupriji.
Otvaranju ponuda mogu prisustvovati sva zainteresovana lica.
Kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najviši iznos ponuđene zakupnine.
Ukoliko dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine i taj iznos predstavlja najviši ponuđeni, Komisija će pozvati te ponuđače da u roku od 3 dana od dana prijema poziva dostave novu pismenu zatvorenu ponudu sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodnu ponudu, a koje ponude će Komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača.
Ukoliko navedeni ponuđači ne dostave nove ponude u ostavljenom roku, ili ponude ponovo budu istovetne, izbor najpovoljnijeg ponuđača vrši se žrebom.
O sprovedenom postupku ocene ponuda Komisija sastavlja zapisnik, u kom konstatuje sve činjenice od značaja za sprovođenje postupka razmatranja ponuda, kao i eventualno izjavljene primedbe ponuđača.
Odluku o davanju u zakupu i o eventualnim prigovorima donosi predsednik Opštine Ćuprija
Zaključenje ugovora o zakupu poslovnog prostora

Ugovor o zakupu poslovnog prostora zaključuju Opština Ćuprija i izabrani najpovoljniji ponuđač u roku od 15 dana od dana konačnosti rešenja o davanju u zakup.
Ugovor u ime Opšitne Ćuprija zaključuje predsednik Opštine.
Ugovorom se bliže određuju uslovi zakupa nepokretnosti.

Sve dodatne informacije u vezi poslovnog prostora mogu se dobiti putem telefona 035/8150929u periodu od 08,00-15,00 svakog radnog dana dok je oglas otvoren.
Lice za kontakt Dragana Milanović.
Poslovni prostor se može razgledati svakog radnog dana u periodu od 09,00-15,00 časova, po prethodno izvršenom telefonskom zakazivanju.

Ovaj oglas se objavljuje putem RTV Pomoravlje i na internet stranici Opštine Ćuprija.

Komisija za davanje u zakup nepokretnosti u javnoj svojini opštine Ćuprija
BROJ: 001370911 2024 04764 002 000 022 045 29 003
od 15.04.2024. GODINE

Ponuda-preduzetnik lice kafe bar
Izjava o prihvatanju uslova kafe bar
Izjava o uslovima vraćanja depozita kafe bar
Ponuda-pravno lice kafe bar

PREDSEDNIK KOMISIJE

Dragana Milanović