Uspešna promocija Ćuprije na Međunarodnom sajmu turizma

Opština Ćuprija ove godine predstavila je svoje turističke potencijale na 41. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, na zajedničkom štandu regiona Šumadije i Pomoravlja.

Kako je i bilo najavljeno, osim sportskog iverskog turizma – sa akcentuiranim manifestacijama kojima je Ćuprija inače bogata – centralna opština srednjeg Pomoravlja posebnu pažnju ovog puta posvetila je prezentaciji i promociji ćuprijskih preduzentnika i male privrede, pa su se tako pod svodovima Beogradskog sajma našli i proizvodi iz Podruma prirodnih rakija „Zenit“, koju je predvodila već visokonagrađivana glogova „zenit rakija“, zatim vina iz Vinarije „Milojević“, ali i med i proizvodi od meda ćuprijskih pčelara.

Takođe, posetioci najvećeg turističkog sajma u regionu ove godine mogli su da se upoznaju i sa smeštajnim i ugostiteljskim kapacitetima Ćuprije, koju su u ovom domenu predstavljali Restoran-brod „Kruzer“ i Klub sa prenoćištem „Plava laguna“, a dobar deo onih koji su bili na štandu Šumadije i Pomoravlja, prijatno su se iznenadili činjenicom da se u Ćupriji gradi jedan takav sportski objekat kao što je atletski kompleks sa dvoranom, otvorenim stadionom i pratećim sadržajima.

Treba istaći da je štand opštine Ćuprija posetio i resorni ministar Rasim Ljajić, a da je Turistička organizacija Ćuprije u subotu, pretposlednjeg dana sajma, imala posebnu čast da, na glavnom štandu centralne Srbije, predstavi sva četiri strateška stuba razvoja opštine – privredu, obrazovanje, turizam i sport. S obzirom da će ove godine u Ćupriji biti podignut spomenik knezu Lazaru, Vidovdanske svečanosti, koje su neraskidivo vezane za svetog kneza, i na ovoj manifestaciji su imale važno mesto u promociji Ćuprije.

Inače, da je turizam i kod nas postao ozbiljan biznis, govori i predviđanje ministra Ljajića da bi u 2019. godini Srbija trebalo da ostvari „devizni priliv od turizma od 1,7 milijardi dolara“, što je sasvim realna prognoza jer smo u 2018. prvi put prešli, kako je ministar rekao, „magičnu cifru od 1,5 milijardi dolara čistog deviznog priliva od turizma“.

Recimo i to da je četvorodnevni sajam zatvoren u nedelju, 24. februara, do kada je, prema rečima organizatora, ovu turističku manifestaciju posetilo skoro 70 hiljada ljudi.